چرا مردم پرتاب تا بعد از دیالیز

یک شنبه 26 آبان 1392
ن : lafee

چرا مردم پرتاب تا بعد از دیالیز

چرا مردم پرتاب تا بعد از دیالیز

دیالیز یک درمان عمده برای مردم زمانی که کلیه ها قادر به عمل adequately.However جایگزینی است،هزاران ناراحتی و عوارض اغلب رخ می دهد پس از dialysis.Why مردم پرتاب پس از دیالیز ؟

سندرم عدم تعادل دیالیز

سندرم عدم تعادل دیالیزسندرم به طور فزاینده ای نادر است که با علائم عصبی به شدت متفاوت است که بیماران دیالیزی بر ، به خصوص زمانی که آنها برای اولین بار در hemodialysis.It آغاز شده است و عمدتا به ادم مغزی در طول یا پس از عوامل خطر dialysis.Other سندرم عدم تعادل دیالیز نسبت داده شده است عبارتند از اسیدوز متابولیک شدید ، سطح بسیار بالایی از BUN قبل از دیالیز ، سن و غیره

دیالیز ناکافی

یکی دیگر از شرایط است که می تواند مردم را پرتاب طور کلی ناکافی dialysis.In ، هر درمان همودیالیز حدود چهار ساعت به طول می انجامد و انجام شده است سه بار در درمان دیالیز week.If است کافی انجام شده ، سطوح بالایی از مواد زائد را در سموم body.The معطل و ضایعات می تواند معده و روده را تحریک ، گیری مردم پرتاب بعد از دیالیز .

اختلال الکترولیت

یکی از توابع مهم کلیه است ، به تعادل سطح الکترولیت های مختلف مانند پتاسیم ، سدیم ، منیزیم etc.The کلیه بیمار قادر به کار به اندازه کافی ، منجر در شرایط disorder.This الکترولیت نیز می تواند به استفراغ بعد از دیالیز کمک .

شرایط فوق هستند از عوامل عمده contributable استفراغ بعد از دیالیز .

برای جلوگیری از این وضعیت ، مهم است که برای بیماران دیالیزی را به دیالیز measurements.Adequate پیشگیرانه باید مصرف مایعات performed.Limit بین دیالیز treatments.Developing از یک رژیم غذایی متعادل برای تصحیح الکترولیت imbalance.You می تواند به kidneycares@hotmail.com ایمیل برای دریافت بیشتر راهنمایی برای جلوگیری از این وضعیت .

به غیر از استفراغ ، بیماران دیالیزی هنوز هم می تواند بسیاری از ناراحتی ها و عوارض دیگر را تجربه کنند. بنابراین، بیماران مشتاق برای پیدا کردن یک درمان جایگزین به دیالیز هستند. برای خلاص شدن از شر دیالیز ، بیماران بایددرمان برای بازگرداندن ساختار اختلال کلیه و افزایش عملکرد کلیوی . اگر کلیه ها بهتر می تواند عمل ، دیالیز لازم نیست . میکرو چینی داروها Osmotherapy بهترین گزینه برای درمان بیماران دیالیزی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.